Friday, January 11, 2013

TAHUN BARU DAH SPOILED MOOD AKU!!

Geram dengan pakcik rumah sewa.
Janji tak ditepati!
Harini dahlah hari jumaat!
Doa orang teraniaya makbul!! (bukanlah nak mendoakan keburukan untuk orang tapi
rasa sangat sedih dan teraniaya!) shahdu pulak aduuhhh...

Mula lah rasa nak cepat-cepat beli rumah sendiri.
Kadang-kadang dapat penyewa banyak cakp ni pun susah gak.
Pada aku sekarang ni biarlah tuan penyewa tu sombong, kerek janji
bab2 berjanji superb! Aku rela lah!!
Aku takdela nak mendoakan tapi tengoklah kalau penyewa baru tu buat hal
baru pakcik tahu langit tinggi rendah. Nanti seboklah nak mengadu kat aku.

Tahun 2013 ni aku nak beli rumahlah...Ya Allah tolonglah hamba Mu yang
bersedih ini huhuhuuu..

2 comments:

  1. sabar2..semua penyewa macam tu lah..kdg2 bla dpk balik,diaorg ingt kta ni nak sgt ke sewa rmh diaorng..klau tak disebabkan xde rumah sndri xdenya kta ni nak menyewanya..apa kejadah nya nak sewa umh..baik beli umh sndri lgi bgus..byr bln2 pn byr utk rmh sndri..nasib lah kta ni penyewa...maknanya..penyewa ni dah mcm =teraniaya dah..tak terbela nasib..hua..hua..apa ni aku merepek...<_____________>

    ReplyDelete