Thursday, January 3, 2013

Aduhh SAKIT GIGI WOOO!!!

Bencila...sakit gigi tahap gaban dah ni.
Nak cabut sekarang memang tak boleh lah sebab sakit.
Buat masa ni ada 2 batang gigi yang dah berlubang teruk.
TABIAT cungkil gigi yg ekstrem! nilah padahnya.
Tahan jela dengan ubat tahan sakit.
Mak oii nyesal tak cabut cepat.
Orang penakut macam nilah!
Nak cabut pikiaq lagi 2, 3 kali..!
Kali ni tak..jaga kau gigi, dah lama aku pendam marah ni
hehehe...huhuhu

huaaaa...Qimy sian kat mama kan..
Jangan nakal-nakal harini kepala mama sakit ni.
Gigi mama lagilah

Qimy pun tengah gatal gusi ni..gigi dah start
tumbuh atas bawah^^

4 comments:

  1. alolo..siannya..pasni mama kimi dh tk de gg la jawabnya

    ReplyDelete
  2. sama la kita....kak nina pon sakit gigi on the same day!!!2 ari mood mcm kentut!!saw ur blog dlm LG comment!

    ReplyDelete
  3. oh ye ke kak nina..rasa cam kelakar kan kalau tengah2 sakit gigi and blogwalking tetibe ade pulak yg sama cam kita..dalam sakit ada gak gembira hehehe

    ReplyDelete