Rabu, 12 Disember 2012

12.02.2012 : PENGALAMAN DAPAT FREE TESTING GIRDLE AND BODY SHAPING ELKEN FULL SET... WOW!

Paling suke yang ini sebab selesa dan terletak elok sesuailah untuk reshape perut dan punggung yang menggeleber ni^^

Untuk badan bulat macam saya ni rasanya elok saya ambil set yang kanan paling atas tu je^^


Oh YA hari ini semua orang ada sesuatu nak dikaitkan dengan tarikh special ni. Ada yang sambut besday, ada yang nikah ada yang kawin dan macam2lah.

Saya pulak dapat pengalaman best hari ini.
FREE TESTING antara produk BODY SHAPING best dari ELKEN.

Tak pernah rasa seselesa ini. Ada pernah beli produk brand **** and set biasa yang ada kat Guardian tapi takde perubahan dan tak best sangat. Saya rasa kalau saya beli set ELKEN ni memang tak rugi dan berbaloi. Serious korang2 semua tak kira yang dah berkahwin atau belum cari agen2 yang boleh bagi korang test free je tak payah bayor jangan risau. Anak dara pun boleh cuba (time nila nak jaga dek oii). Kalau tak tahu nak cari agen yang boleh bagi free fitting bagitahula nanti kita sharelah no akak tu kat korang.

SHARING IS CARING you all!
Suka sangat hari ini sebab dah jumpa produk yang betul2 membantu. Memangla nampak selim melim tadi and tak semput pun macam sesetengah produk.

Insyaallah husband dah bagi greenlight tapi bila boleh beli kena tggu la signal dia hehehe.
Berbelanja kenalah berhemah ye. Kena fikir betul2.

NAK BELI SEBAB:

1. Perut dah muncit especially caesar masa bersalin arritu (serious tembun macam mengandung 4 bulan hehehe)

2. Pakai sekali satu set (ada 4 set tadi korset, long girdle dan segalanya) tak semput pun siap boleh shuffle, bengkok2 badan bersila apa je boleh buat tanpa penat atau macam robot ke.

3. Dah pakai pastu menari ala-ala hip hop pun long girdle macam seluar ni tak gerak sikit pun elok je terletak melekat kat badan.

4. Tak perlu ada cash ratus2 sebab boleh ansuran dengan saluran yang boleh dipercayai dan tak jerat leher korang.

5. Lemak yang ditarik akan ke saluran yang betul contohnya ke breast (so akan nampak montok: ditempat yang betul) dan punggung (so akan nampak elok saiznya, montok dan ditempat yang betul=tidak jatuh ye kawan2)

6. Nak hargai diri sendiri dan suami hehehe. Serious selepas pakai terasa kewanitaan terselah macam dapat emas dan berlian gitu hehehe.

PARA SUAMI JANGAN KOMPLEN JE BELIKAN SATU SET SUDAAHHH!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan