Friday, May 16, 2014

TAIO CRUZ FT KYLIE MINOGUE HIGHER : SODAP BOTO LAGU NI^^

Terhangguk-hangguk kepala mak nak...

Pepagi yang indah nan damai ni saat mulut nak menguap terus tak jadi

Dia punya rancak rasa nak berjoget je dalam kereta ni, confem kereta belakang kata poyo hehehe

TAPI LAGU NI memang keren bangetla bak kata ashraf sinclair(hik hik hik)
Mamat ni sejak dah berhijrah ke sana dah rupa endon kacukan belanda dah ghopanye hahaha
Telo bahasanya pun dah ke sana hahaha

Driving sambil layan lagu ni, pergi kerja lambat pun tak heranla lambat

Tula dia punya penangan

Bukak kuat2 macam *****
Asben kata macam bagus-bagus je hehehe
Tapi kalau dah jejak pintu tetiba time tulah bos pun sampai
Baru ada akal bergelut2 nak naik tangga..maya..maya..

Walaupun dah berusia, kylie sangat vogue disitu^^


2 comments:

  1. cik adik...asal tak terus uploads kat sini!!! boleh terus dengo!!!

    ReplyDelete
  2. Ohh...alahai cik akak :)..takut berat pulak nak bukak kan..ok ok nanti next vids yg tervavooomm laju2 upload kat sini ye hehehe :)

    ReplyDelete